Gripper Seria 4800 Polietylenowe Kliny pod Koła
Zaprojektowany do wszelkiego rodzaju potrzeb.
Kliny serii 4800 Gripper to uniwersalny produkt do wszelkiego rodzaju zastosowań przemysłowych. Budowa klina pozwala na umieszczania go dowolną stroną względem koła. Poprzeczne żebrowanie daje doskonałą siłę klinowania wraz ze wzrostem siły nacisku. Posiadają wymienną gumową powierzchnię spodnią. Dla bezpieczeństwa i wygody użycia, każdy klin posiada zintegrowany uchwyt transportowy.
Wszystkie kliny Gripper sprzedawane są jako pojedyncze sztuki.
Zdjęcia produktu
Cechy produktu
- Wytrzymała poliuretanowa konstrukcja.
- Odporny na działanie smarów, oleju, środków chemicznych.
- Absorbująca uderzenia powierzchnia trakcyjna.
- Duży uchwyt transportowy.
- Poprzeczne żebrowanie na powierzchni przylegającej, antypoślizgowe.
- Oczko montażowe na liny, łańcuchy.
- Wysoce widoczne kolory, żółty.
Uwaga - zasady stosowania klinów
- UWAGA!!! Zaleca się, indywidualne testy w celu wybrania odpowiedniego i właściwego klina w zależności od potrzeb i zastosowania.
- Dopasuj klin do zgodnie co do rozmiaru i typu pojazdu.
- Kliny powinny być umieszczane w momencie całkowitego zatrzymania pojazdu, zaciągnięcia i sprawdzenia hamulca ręcznego.
- Umieść klin wygodnie i przylegle do środkowej części opony na każdym kole.
- Zawsze używaj pary klinów na stałym podłożu.
- Może istnieć potrzeba zastosowania dodatkowej opary.
- Zawsze klinuj zgodnie z kierunkiem nachylenia podłoża.
- Klinuj koła z obydwu stron zgodnie z kierunkiem nachylenia podłoża.
- Przetestuj klin czy spełnia twoje wymagania.
- Tylko właściwie dobrane i właściwie ustawione kliny efektywnie zabezpieczają pojazdy.
- Należy zawsze usunąć klin w przypadku decyzji o rozpoczęciu jazdy.
- Nie należy przejeżdżać przez klin.
- Niewłaściwe użycie może spowodować zniszczenie, uszkodzenie produktu.
- Powyższe zalecenia stanowią jedynie ogólny wzór postępowania, jednak właściwy dobór i użycie klinów zgodnie z zastosowaniem pozostaje w gestii użytkownika.
Zalecenia BHP i inne przepisy:
Transport w zgodzie z ADR
„Inne wyposażenie i wyposażenie przeznaczone do ochrony indywidualnej
8.1.5.1 Każda jednostka transportowa przewożąca towary niebezpieczne powinna posiadać wyposażenie ochronne, ogólne i indywidualne, określone pod 8.1.5.2. …
…jednostka transportowa powinna posiadać następujące wyposażenie:
- klin pod koła, dla każdego pojazdu, o wielkości odpowiedniej do masy pojazdu i średnicy kół;
Diagnostyka samochodowa
Bezpieczne wprowadzanie i ustawianie samochodów na stanowisku
-Po wyłączeniu silnika trzeba zaciągnąć ręczny hamulec lub włączyć bieg. Następnie podkłada się pod koła kliny, uniemożliwiając przetaczanie się pojazdu do przodu i do tyłu. Po zabezpieczeniu pojazdu klinami należy wyłączyć się ręczny hamulec, a dźwignię zmiany biegów ustawić w położeniu biegu jałowego.
Czynności podczas rozprzęgania (zespół pojazdów jest sprzęgnięty)
1. Zaciągnięcie hamulca awaryjnego pojazdu silnikowego i unieruchomienie silnika pojazdu
2. Zabezpieczenie pojazdu silnikowego i przyczepy przed samoczynnym przemieszczeniem się (przy użyciu klinów lub hamulca postojowego)
Dane techniczne i specyfikacja
Sprzedawane jako pojedyncze sztuki
Model | Opis i kolor | A Długośc |
B Szerokość |
C Wysokość |
Waga |
PC4812 | Klin Uniwersalny Żółty |
A-Długość podstawy 306 mm D-Długość całkowita 428 mm |
204 mm | 115 mm | 3.4 kg |
PC4818 | Klin Uniwersalny Żółty |
A- Długość podstawy 459 mm D- Długość całkowita 574 mm |
204 mm | 115 mm | 4.8 kg |